n een culturele vlucht uit de illusie van gezond verstand
Posted by: yaya2017 (104.248.48.---)
Date: January 18, 2019 05:15AM

Net zoals de Dickies en Carhartts waar je vorig jaar verliefd op was, zijn deze werklaarzen betaalbaar, knap en gaan ze je een decennium lang mee. Echte die weten deze Adidas EQT Support ADV Damskie stevige, betrouwbare klassiekers als de "Beef and Broccoli." Murdered-out, Darth Vader-op-Hoth-type vibes. Welkom bij Fashionating, een column met vernietigende waarheden uit de mode die je misschien nog niet kunt horen. De tijd van de Nike Air VaporMax Dames mooie Nike Air Max 97 Dames weinigen is tot de brutale conclusie gekomen. In 2018 vierden modetrends de luxe van lelijkheid, het verheerlijken van anti-stijl in het Adidas Falcon Damskie midden van politieke en culturele chaos: papa schoenen en Birkenstocks; kleine zakjes, plakkerige tassen versierd met Nike Air Max 90 Femme designerlabels; cargo-broek, bootcut-jeans, tube-tops en fucking glitter - praktisch alles wat als uncool werd Adidas Superstar Heren beschouwd, werd populair. Door het groteske te verheerlijken, zijn we cultureel teruggegaan naar waar we in de jaren negentig waren, of misschien nog duidelijker, naar de winter van 1999, terwijl we ons voorbereidden op de digitale dag Adidas ZX 700 Dames des oordeels van Y2K, zonder vooruit te lopen op de politieke verschrikkingen die de Verenigde Staten in de 21e eeuw.

Een van mijn stijlregels: probeer nooit mooi te zijn. Dat is gebaseerd op mijn ervaring met proberen en niet-conformeren [[url=http://www.tomaszrozmus.pl/]www.tomaszrozmus.pl[/url] aan www.goulvenbazire.fr welk stomme idee van een schoonheidssamenleving die in mijn onderbewustzijn wordt gebrand. Ik voel me nog elke dag lelijk, ook al www.johanweststeijn.nl heb ik veel dingen gedaan om mezelf minder lelijk te maken. Dat is waarom ik er meer om geef mijn eigen stijl te bezitten dan mijn lichaam aantrekkelijk te maken voor andere mensen; er zijn concrete grenzen aan hoeveel ik mijn Nike Air Max 2017 Dames lichaam kan veranderen, maar ik heb volledige controle over wat ik draag. Dus verwerp ik populaire noties van schoonheid, het vieren van de olieachtige gladde Severus Snape lob en het verdwijnen van mijn lichaam (dat ik misschien Adidas NMD Damskie nooit mooi Nike Air Vapormax Femme vind) onder massaal oversized, zeldzame, vintage Silence of The Lambs T-shirts.

De natie is in duisternis gevallen. Dit wordt elke dag duidelijker gemaakt, omdat nieuwe politieke nachtmerries worden blootgesteld en voortdurend overwogen worden, Adidas NMD Dames online, op televisie, in artikelen en in het echte leven. Die herfst heeft me be?nvloed om afgelopen voorjaar mijn haar zwart Adidas ZX 700 Dames te kleuren, hoewel ik wist dat ik er spijt van zou krijgen en het zou beschadigen als ik probeer terug te gaan: ik was zo begraven in existenti?le duisternis dat ik achter een deken van schaduwen moest verdwijnen. Vorige week heb Adidas Superstar Dames ik het teruggebracht naar mijn natuurlijke kleur. Mijn eens-zachte en -natuurlijke haar is nu dood en gematteerd. Het zal nooit herstellen; Ik zal het weg moeten snoeien. De mode-industrie zal altijd dom en walgelijk zijn, maar www.montajesavila.es de verschuivingen Adidas NMD Dames die erin plaatsvinden, de popularisering van voorheen gruwelijke kledingstukken, is een weergave van een culturele vlucht uit de illusie van gezond verstand. We weten dat we niet OK zijn; we weten dat we niet aantrekkelijk zijn; we weten dat Nike Air Max 90 Dames als we deze culturele chaos willen overleven, we uiteindelijk de meest beschadigde stukken van onszelf schitterend moeten Adidas ZX 750 Damskie maken in gebrokenheid, zonder te proberen mooi te worden....

Re: n een culturele vlucht uit de illusie van gezond verstand
Posted by: kakakaoo (47.244.128.---)
Date: February 26, 2019 08:11AM

[www.katespadeoutletsales.us.com]
[www.louboutinoutlet.us.org]
[www.cheapsnapbacks.us]
[www.nike-shoes.us.org]
[www.pandoraofficial.net]
[www.uggbootsclearance.net.co]
[www.reebokoutletstores.us.com]
[www.fitflopsoutlet.us.com]
[www.nikerevolution3.us]
[www.adidaswings.name]
[www.pandorajewelryoutlet.in.net]
[www.airjordan.us.org]
[www.soccer-shoes.us]
[www.coachoutlet-online.eu.com]
[www.gucci--outlet.org]
[www.ferragamo-outlets.us.com]
[www.denverbroncosjerseys.us.com]
[www.katespadeoutletonline.us]
[www.coachoutlet-store.us.org]
[www.guccioutletstores.us.com]
[www.parajumpersoutlet.us.com]
[www.pandorajewelry-canada.ca]
[www.canadagoosecoats.us.org]
[www.cartierjewelry.us.org]
[www.nbajerseysforsale.us.com]
[www.lebron13.org]
[www.poloshirtspolo.com]
[www.seattleseahawksjersey.us]
[www.jordanshoes.us.com]
[www.coach-outletcanada.ca]
[www.michaelkorsoutlet-online.in.net]
[www.ugg-outlets.ca]
[www.coachoutletstoreonlineclearance.us.com]
[www.monclerdoudounepascher.fr]
[www.cheapsoccerjersey.net]
[www.superdry.me.uk]
[www.pandorajewelrycanada.ca]
[www.outlettruereligion.in.net]
[www.detroitlionsjerseys.us]
[www.celine-outlet.us.com]
[www.coach-outletonlines.us.com]
[www.timberlandbootsoutlets.us.com]
[www.birkenstocks.us]
[www.adadassuperstar.com]
[www.cheaphandbagsshipping.com]
[www.wwwnorthface.us.com]
[www.coachfactoryoutletsshop.us.com]
[www.ralphlauren-polo.us.org]
[www.coachfactoryoutletstores.us.org]
[www.mlbjerseyscom.us.com]
[www.kevindurantshoes.us]
[www.ferragamooutletstore.net]
[www.canadasgooseoutlet.us.com]
[www.pradaoutlet.us]
[www.coachdiscount.us]
[www.miksbg.us]
[www.coachoutletonlineco.us.com]
[www.outletmichaelkors.us.com]
[www.converseshoesoutlet.us.com]
[www.newbalanceshoes.in.net]
[www.montblancpenss.us.com]
[www.truereligionoutletclearance.us.com]
[www.tampabaydevilraysjerseys.us]
[www.ralph-laurenoutlet.com.co]
[www.timberlandboots.us]
[www.off-whiteclothing.us.org]
[www.edhardy.us.org]
[www.vansshoes.in.net]
[www.mbt-shoes.us.com]
[www.kobeshoes.us]
[www.canadagoosecoatsjackets.us.com]
[www.baltimoreravens.us.com]
[www.tomsshoes.us.com]
[www.malone-souliers.us.com]
[www.coachoutletcanada.ca]
[www.y3shoes.org]
[www.dallascowboysjersey.us]
[www.uggs--outlet.net]
[www.guessfactorycanada.ca]
[www.cheap-jordanshoes.us.com]
[www.coach-onlineoutlet.us.com]
[www.airjordan-uk.org.uk]
[www.canadagoosecoats.co.uk]
[www.cheapuggboot.com.co]
[www.jordan4.net]
[www.fitflopssaleclearance.us.org]
[www.airjordans.us.com]
[www.clarks-shoes.us.com]
[www.baltimoreoriolesjerseys.us]
[www.moncler.us.com]
[www.coach.us.com]
[www.uggbootssale.ca]
[www.nobisoutlet.us.org]
[www.chiflatiron.in.net]
[www.neworleanssaintsjerseys.us]
[www.nikehyperdunks.com]
[www.coach-outlets.us.com]
[www.suicoke.us.com]
[www.chargersjerseys.us]
[www.nikepresto.us]
20190226yuanyuan

Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.