Crew Lounge :  JetPiedmont.com The fastest message board... ever.
General Discussion for Pilots/Flight Attendants 
ic tijdens het reguliere seizoen toen de voorwaartse zijn kn
Posted by: yaya2017 (---.members.linode.com)
Date: April 26, 2019 03:14AM

De beroemde voormalige marketingmanager van sport, Sonny Vaccaro, verwacht dat Duke-ster Zion Williamson in het Adidas ZX 750 Dam centrum staat van de grootste schoen bied oorlog in de geschiedenis na een sensationeel eerstejaars seizoen. Vaccaro verwacht dat Adidas NMD Femme Williamson zich bij LeBron James en Kevin Durant voegt bij het ondertekenen van een van de best betalende groeten voor de rookiesneaker ooit. Nike Air Max 90 Womens Vaccaro heeft tijd doorgebracht bij Nike, Adidas en Reebok en verwacht van alle drie de sneaker-giganten dat ze meedoen aan de Williamson-oorlog. "Ik denk dat dit de grootste biedingsoorlog zal worden die ik ooit heb gedaan," vertelde Vaccaro aan ESPN. "Ik zou ze allemaal op gaan zetten." De 6'7 ", 285 pond sensatie zal naar Adidas NMD Dámskéverwachting een deal hebben ge?nkt vóór de 2019 NBA draft lottery op 14 mei, wanneer de conceptorder is ingesteld. Nike Internationalist Womens Williamson is al lang geprojecteerd om te gaan als de beste keuze in de draft van dit jaar. James's deal werd ook gedaan voor de Nike Air Max 97 Femme loterij die hem uiteindelijk in Cleveland landde. James zou in plaats daarvan een week later met Nike tekenen voor een volledig gegarandeerde 87 miljoen dollar over zeven jaar, en heeft nu een levenslange deal met het bedrijf. Durant ondertekende zijn eigen zevenjarige overeenkomst met Nike voor $ 60 miljoen en werd in 2014 opnieuw ondertekend met het merk.

Williamson kon aanbiedingen ontvangen van maar liefst zes merken, waaronder Nike, Adidas, Under Armour, New Balance, Puma en Anta. Vaccaro voegde toe dat Williamson de "meest verkoopbare persoon is die ik heb gezien." "Als Zion niet Nike Air Max 270 Femme verandert, voorspel ik dat hij de eerste basketbalsporter van 18 jaar zal zijn waar de wereld naar op zoek is om miljardair Nike Air Presto Womens te worden. zeg miljardair, heel gemakkelijk, "zei Vaccaro. "Hij krijgt de kans om het gezicht te worden van elk bedrijf en elk Nike Air Presto Dam groot bedrijf, hij is de meest verkoopbare persoon die ik heb gezien, om veel verschillende redenen." Vaccaro, 79, voegde eraan toe dat Nike Air Max 95 Femme Williamson's dreigende deal reminiscient voelt van toen hij hielp Michael Jordan leiden naar Nike in 1984. William Williams voltooide zijn eerstejaars Nike Air Max 95 Womens campagne tegen Duke met een gemiddelde van 22,6 punten, 8,9 rebounds en 2,1 assisteert per spel met 68% schieten vanuit het veld. Zijn schoenen waren al een hot topic tijdens het reguliere seizoen toen de voorwaartse zijn knie verwondde toen hij gleed en een van zijn schoenen scheurde - een paar Nike PG 2.5'Nike Air Presto Mujer s-tijdens het eerste verlies van de Blue Devils naar North Carolina.

Nike heeft Williamson aangepaste sneakers gemaakt Nike Roshe Run Damen voor de rest van het seizoen om ervoor te zorgen dat er geen storingen meer zijn. Niemand schijnt de locatie van de beruchte Nike-sneaker Nike Air Max 2017 Femme van Zion Williamson te kennen - niet Sion, niet Duke, zelfs niet Nike ... en het is een enorm probleem gezien het een waarde van rond Adidas Superstar Femme de $ 250.000 waard is !!! Natuurlijk ontplofte Zion tijdens het spel van 20 februari tegen zijn linker PG 2.5 PE sneaker tegen North Carolina - Nike Air Vapormax Dam waarbij hij zijn knie verwondde. Gelukkig is hij nu beter. Maar wat gebeurde er daarna? Duke-trainer Mike Krzyzewski heeft gezegd dat vertegenwoordigers van Nike Durham hebben ge?nspecteerd Nike Air Max Thea Heren en de schoen hebben ge?nspecteerd in de hoop het probleem te kunnen identificeren. Maar het is onduidelijk wie de Nike Air Max 270 Femme schoen nu heeft.

Options: ReplyQuote

Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.